مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی خواندنی دیبالا

مصاحبه ی خواندنی دیبالا

پائولو دیبالا فوق ستاره ی باشگاه یوونتوس ایتالیا امروز در مصاحبه ای حاضر شد و در مورد فوتبال، یوونتوس و زندگی خودش با خبرنگاران صحبت کرد. پائولو دیبالا بازیکن آرژانتینی در ابتدا به پالرمو اشاره کرد.

 

پالرمو؟

 

تغییر بزرگی بود، رسیدن به ایتالیا سخت بود، خانواده ام در آن لحظه کمک زیادی به من کردند، در پالرمو با آغوش باز از مردم استقبال کردم و رفقای زیادی از آمریکای جنوبی داشتم که به من کمک کردند، مردم در پالرمو باعث شد احساس کنم در خانه هستم، به لطف آنها به اینجا رسیدم.

 

علاقه به فوتبال؟

 

پدرم آن را به من منتقل کرد، زیرا او کسی بود که مرا به تمرین می برد و آنجا منتظر من بود، بدون او من این علاقه به فوتبال را نداشتم.

 

اگه فوتبالیست نباشی چی؟

 

نمی دانم، همیشه تعجب می کردم و جوابی نمی یافتم، پدرم یک شرکت شرط بندی داشت و من گاهی به او کمک می کردم، اما من خوش شانس هستم که فوتبال بازی می کنم.

 

اولین حضور با یوونتوس؟

 

فکر می کنم در سوپرکاپ در شانگهای بود، بلافاصله فهمیدم پوشیدن این پیراهن چگونه است، هم تیمی های عالی و حرفه ای های بسیار باتجربه ای داشتم که به من کمک کردند تا فورا جزیی از این تیم شوم.

 

پیراهن یووه:

 

پوشیدن این پیراهن آسان نیست به دلیل تاریخ باشگاه و قهرمانان بزرگی که در آن بازی کرده اند، فشار اینجا بالاست و احساسات بی نظیر است، خوشبختانه جام را بردیم و این بهترین شروع برای من بود.

 

رژیم غذایی؟

 

من دوست دارم بیشتر بخورم، اما باید مراقب باشیم، ما یک متخصص تغذیه داریم که ما را وزن می کند و کنترل می کند، ما شکلات، چیپس و همبرگر نمی خوریم، این مربی را عصبانی می کند، ما سعی می کنیم غذا بخوریم. چیزی خوب برای داشتن یک زندگی سالم.

 

بازی با تیم ملی؟

 

در آرژانتین وقتی بچه ای به دنیا می آید، قبل از بازی، توپ را به او می دهند. بازی برای تیم ملی یک رویا است و اینکه نماینده ی کشورت باشی یکی از زیباترین چیزهای دنیاست.

 

ضربات آزاد یا پنالتی؟

 

اخیراً ضربات آزاد (می خندد) آنها را دوست دارم چون با آنها زیاد تمرین می کنم.

 

الگوی شما در دوران کودکی؟

 

ریکلمه و رونالدینیو.

 

زیباترین گل:

 

من همیشه به خودم می گویم که زیباترین گل، گل بعدی است که می زنم، اما فکر می کنم این گل دوم در بازی 2‐0 مقابل اینتر است، به خاطر نحوه بازی، فکر می کنم البته. این یکی از زیباترین گل هاست، حیف که هواداران آنجا نبودند.

 

عدد 10 برای شما چه معنایی دارد؟

 

خیلی چیزها، چون همیشه باید بیشتر تلاش کنم، کارهایی که تا به حال انجام شده کافی نیست، همه ما می دانیم که در یوونتوس چه چیزی را نشان می دهد، این شماره را پدیده های تاریخ پوشیده اند، زمانی که این یک افتخار بود. او از من خواست که این شماره را بپوشم، امیدوارم بتوانم چیزی شگفت‌انگیز در مورد آن شماره به هواداران بدهم.

 

از بابا نوئل چه می پرسید؟

 

چیزهای زیادی وجود دارد، برخی از آنها آسان به دست می آیند و برخی دشوار هستند. در فوتبال من می خواهم برای لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس و جام جهانی با آرژانتین درخواست کنم. رویاها رایگان هستند. اگر بابانوئل بدهد. ما از این هدایا خوشحال خواهیم شد.

 

زندگی:

 

من در شهر کوچکی خارج از شهر به دنیا آمدم، من و خانواده ام فداکاری های زیادی کردیم تا در لیگ دسته دوم آرژانتین در تیمی بسیار دور از یوونتوس بازی کنم، حتی تصور نمی کردم به اینجا رسیده باشم. باور نکردنی است که اینجا باشم با توجه به جایی که شروع کردم مهم است که به رویاپردازی ادامه دهم.

 

دیبالا ادامه داد:

 

وقتی وارد هر استادیوم می شوم سعی می کنم آرامش داشته باشم، گاهی اوقات سخت است زیرا مسابقاتی با حریفان قوی برگزار می شود، وقتی با جوان ترها صحبت می کنم همیشه سعی می کنم بگویم بهترین چیز این است که در زمین خوش بگذرانم، فوتبال یک بازی است. ورزشی که برای ما احساسات به ارمغان می آورد.

 

بهترین لحظه:

 

وقتی یوونتوس با من تماس گرفت، این یکی از بزرگترین احساسات زندگی من بود، تیم های زیادی در ارتباط بودند زیرا در پالرمو خوب کار می کردم، اما زمانی که ایجنتم در مورد یوونتوس به من گفت، از او خواستم که به حرف دیگری گوش ندهد. این واقعیت که یوونتوس من را انتخاب کرد، این بسیار زیبا بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: